Κώδικας: Εκδίκηση The Protégé

Κώδικας: Εκδίκηση

The Protégé

 

ΔΕΙΤΕ ΤΟ ΤΡΕΪΛΕΡ: https://youtu.be/aQsVZcSZvA8

19 Μαΐου στους κινηματογράφους από την ODEON

 Λίγα λόγια για την ταινία

 

Η Άννα (Μάγκι Κιου) έχει ανελιχθεί στην πιο εξειδικευμένη δολοφόνο στον κόσμο, αφού εκπαιδεύτηκε από τον θρυλικό δολοφόνο Μούντι (Σάμιουελ Τζάκσον) που τη διέσωσε όταν εκείνη ήταν παιδί. Όταν ο Μούντι – ο άντρας που ήταν σαν πατέρας της και της έμαθε όλα όσα χρειάζεται να γνωρίζει για την εμπιστοσύνη και την επιβίωση – σκοτώνεται βάναυσα, η Άννα ορκίζεται εκδίκηση. Καθώς εμπλέκεται με έναν αινιγματικό δολοφόνο (Μάικλ Κίτον) που δεν θα της κρύψει την έλξη του προς εκείνη, η αντιπαράθεση τους γίνεται θανατηφόρα.

 

Σχετικά με την παραγωγή

 

Σε σενάριο του Ρίτσαρντ Βενκ, το σενάριο έφτασε στην Millenium Media με τον Μάρτιν Κάμπελ να έχει αναλάβει ήδη τη σκηνοθεσία. «Η ευκαιρία να συνεργαστώ με τον Μάρτιν σε ένα τόσο καλό σενάριο, ήταν υπέροχη!», παραδέχεται ο παραγωγός Ρόμπερτ Βαν Νόρντεν.

 

Για τον ρόλο του στην ταινία, τον Μούντι, και τη σχέση του με την Άννα της Μάγκι Κιου, ο Σάμιουελ Τζάκσον αναφέρει: «Πιστεύω πως ο Μούντι ήταν κατάσκοπος στο Βιετνάμ, κάνοντας μυστικές αποστολές, όταν ανακάλυψε την Άννα. Με κάποιον τρόπο, την τραβάει στον κόσμο του. Είχε την ικανότητα [η Άννα] να κάνει όλα αυτά τα βίαια πράγματα κι εκείνος ανέτρεψε αυτή την πτυχή της. Ωστόσο, την έστειλε και στα καλύτερα σχολεία, την φρόντισε – έγινε τελικά μια πατρική φιγούρα για εκείνη. Η σχέση τους είναι γερή. Δεν έμεινε ιδιαίτερα κοντά της. Την βλέπει μόνο όταν την χρειάζεται. Είναι κάπως ψυχρό, αλλά δούλεψε για εκείνους».

 

Η Μάγκι Κιου προσθέτει: «Έχουν ένα πολύ όμορφο δέσιμο. Είμαι τόσο χαρούμενη που ήταν ο Σαμ γιατί είχαμε μια πολύ φυσική χημεία που έκανε το γύρισμα ευκολότερο. Είναι μια ωραία ισορροπία, έχει κάποιον να την φροντίζει, κάποιον που την μεγάλωσε, αλλά και κάποιον με τον οποίον είναι τόσο άνετη, στον οποίον είναι ανοιχτό βιβλίο. Υπάρχει μια φιλία μεταξύ τους».

 

Για τη συνεργασία της με τον Μάικλ Κίτον, η Μάγκι Κιου προσθέτει: «Ο Μάικλ Κίτον είναι ένας θρύλος. Αυτό που αγάπησα σχετικά με τη χημεία των χαρακτήρων μας στην ταινία είναι ότι παίζουν πνευματώδη παιχνίδια. Είναι και οι δύο πολύ ευφυείς. Δε νομίζω πως βρήκε ποτέ κάποιον να ταιριάξει μαζί του, όπως ταιριάζει με εκείνη. Αυτό είναι κάπως η καρδιά της σχέσης τους. Είναι ποιος θα προηγηθεί του άλλου. Και πώς θα το κάνουν αυτό. Και οι δύο γνωρίζουν πως είναι ικανοί. Είναι ένα διαρκές παιχνίδι που ποτέ, μέχρι το τελευταίο δευτερόλεπτο, δεν ξέρεις τι πρόκειται να συμβεί μεταξύ τους».

 

Συνεχίζοντας, η Μάγκι Κιου παραδέχεται πως όταν της παρουσίασαν το πρότζεκτ και άκουσε το όνομα του Μάρτιν Κάμπελ, αυτή ήταν «η μαγική λέξη». Στις ταινίες δράσης, είναι αυτό που αναζητά. Η ηθοποιός λέει πως είναι ωραίο όταν ένας σκηνοθέτης ενδιαφέρεται για τη χημεία των ηθοποιών και της άρεσε πολύ το γεγονός πως έκαναν πολλές πρόβες πριν το γύρισμα.

 

Για τον Κάμπελ προσθέτει και ο Σάμιουελ Τζάκσον, «Δουλεύει πολύ σκληρά και βεβαιώνεται πως είναι ξεκάθαρο το τι συμβαίνει σε κάθε σκηνή. Οπότε, όταν κινεί την κάμερα από εδώ εκεί, το συναισθηματικό τόξο του τι κάνουμε ταιριάζει τέλεια σε κάθε πλάνο. Εμπιστεύεται τους ηθοποιούς του κι εκείνοι φέρνουν το καλύτερο αποτέλεσμα».

 

Στοιχεία για την ταινία:

Σκηνοθεσία Μάρτιν Κάμπελ
Σενάριο Ρίτσαρντ Βενκ
Παραγωγή Αρτούρ Μ. Σαρκισιάν,  Μόσε Ντίαμαντ, Ρόμπερτ Βαν Νόρντεν, Γιάριβ Λέρνερ, Κρίστοφερ Μίλμπερν
Ηθοποιοί Μάγκι Κιου, Σάμιουελ Λ. Τζάκσον, Μάικλ Κίτον
Φωτογραφία Ντέιβιντ Τάτερσαλ
Μοντάζ Άντζελα Μ. Κατανζάρο
Μουσική Photek
Διάρκεια  109’
Διανομή ΟDEON
Είδος Δράση/Θρίλερ

 

Μοιραστείτε:

Facebook
Twitter
Email
Print

Περισσότερα άρθρα

Χριστιάνα Γαλιάτσου: «Τραπουλόχαρτο»

Χριστιάνα Γαλιάτσου: «Τραπουλόχαρτο»   (Digital single & music video) Μια ξεχωριστή διασκευή της επιτυχίας του Μανώλη Χιώτη Η Χριστιάνα Γαλιάτσου επανέρχεται δισκογραφικά με μια ακόμη ιδιαίτερη πρόταση. Η προικισμένη

Λάκης Παπαδόπουλος: «Όλο κάτι μου λείπει»

Λάκης Παπαδόπουλος: «Όλο κάτι μου λείπει»   (CD Album) Ο νέος δίσκος του αγαπημένου συνθέτη, ερμηνευτή και τραγουδοποιού Ο Λάκης Παπαδόπουλος ανεξάντλητος δημιουργικά επανέρχεται με το